اگه دنبال بهترین تلویزیون برای خرید هستید و سوالتون اینه که بهترین مارک تلویزیون دنیا چیه؟ بهتون تبریک می گم، چون مقاله مناسبی رو برای خوندن انتخاب کردید.

ما تو این مقاله ۱۰ برند برتر تلویزیون دنیا رو بررسی خواهیم کرد و محبوب ترین تلویزیون های هر برند رو هم به همراه توضیح کوتاه و قیمت خرید

براتون می ذاریم تا اگر تمایلی به خرید داشتید بتونید از سایت معتبر دیجی کالا تهیه کنید.

سامسونگ مدل 49M6975

تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل ۴۹M۶۹۷۵ سایز ۴۹ اینچ

تلویزیون خمیده‌ی سامسونگ مدل «۴۹M۶۹۷۵» محصولی با طراحی خمیده از این برند است که ظهر مدرنی دارد. صفحه‌نمایش خمیده ۴۹ اینچی این تلویزیون، تصاویر را با کیفیت Full HD پخش می‌کند؛ درنتیجه می‌توانید از تماشای فایل‌های تصویری خود لذت ببرید.

Smart Hub و Smart View از ویژگی های جذاب

تلویزیون به Smart Hub مجهز شده است که دسترسی راحت به منوی تنظیمات و اپلیکیشن‌های مخصوص تلویزیون را فراهم می‌کند. می‌توانید با استفاده از این رابط هوشمند، فایل‌های تصویری بسیار گسترده و متنوعی از منابع گوناگون در تلویزیون خود داشته باشید؛ همچنین با نصب اپلیکیشن Smart View روی موبایل هوشمند یا لپ‌تاپ خود می‌توانید تصاویر این دستگاه‌ها را با تلویزیون به اشتراک بگذارید.

سیستم صوتی ۴۹M۶۹۷۵ چطوره ؟

سیستم صوتی به صورت ۲کاناله طراحی شده است و به کمک دو بلندگوی ۱۰واتی درمجموع ۲۰وات صدا تولید می‌کند. اسپیکرها در قسمت پشتی و بالای تلویزیون تعبیه شده‌اند و به‌خوبی صدایی فراگیر را به پخش می‌گذارند. منصفانه بگوییم، برای بهره‌مندی از یک صدای بسیار پرقدرت و واضح بهتر است از سیستم‌صوتی مجزایی استفاده کنید. تکنولوژی Dolby Digital در این تلویزیون باعث می‌شود که در صورت اتصال چندین بلندگو به آن بتوانید از صدایی فراگیر و سه‌بعدی بهره‌مند شوید. DTS هم تکنولوژی تفکیک صدا در چند کانال متفاوت است و به‌کاررفتنش بیشتر برای زمانی مفید واقع می‌‎شود که سیستم‌صوتی جداگانه‌ای را به آن متصل کنید.

کیفیت تصویر ۴۹M۶۹۷۵

این تلویزیون فاقد قابلیت ۳D است اما سامسونگ برای آن قابلیت ارتقاءدهنده‌ی خودکار همق را در نظر گرفته است. این ویژگی باعث می‌شود تصاویر با عمق بیشتری به نمایش گذاشته شوند. درواقع این تلویزیون لایه‌های تصویر را تشخیص می‌دهد و باعث می‌شود عمق بیشتری پیدا کنند.

سامسونگ با ارائه‌ی تکنولوژی PurColour حتی از کیفیت Full HD نیز فراتر رفته و تماشاچی خود را در برابر تصاویری حیرت‌انگیز میخ‌کوب می‌کند. این قابلیت باعث شده است رنگ‌های تصاویر بسیار طبیعی‌تر و شارپ‌تر به نمایش درآیند و بیننده را شگفت‌زده کند.

درگاه‌های ارتباطی

برای انتقال اطلاعات به این محصول دو درگاه USB در نظر گرفته شده است. این پورت‌ها وظیفه‌ی اتصال حافظه‌های جانبی را برعهده دارند. کاربر می‌تواند از این طریق فیلم، انیمیشن، سریال و حتی موسیقی‌های مورد علاقه‌ی خود را به یک فلش‌مموری یا هارداکسترنال انتقال دهید و با اتصال آن به تلویزیون، از اطلاعات خود استفاده کنید. وجود سه پورت HDMI نیز، امکان انتقال تصاویر را از سایر دستگاه‌ها دیجیتالی به تلویزیون با کیفیتی بالا فراهم می‌کند.

نتیجه گیری : بخریم یا نه ؟

از هر لحاظ که فکر کنید می شه گفت تلویزیون خوبیه و در حال حاضر بهترین تلویزیون سامسونگ از نگاه شما می باشد ولی توجه به نرخ بالای دلار این دستگاه شاید برای همه اقشار جامعه مناسب نباشه، برای همین لیستی از بهترین تلویزیون های سامسونگ ۲۰۲۰ رو هم براتون آوردم که می تونید با کلیک روی « قیمت » به صفحه محصول در دیجی کالا برید و تک به تک بررسی تکمیلی رو انجام بدین.

 

ال جی | LG

ال جی مدل 43UJ66000GI سایز 43 اینچ
ال جی مدل ۴۳UJ۶۶۰۰۰GI سایز ۴۳ اینچ

 

تلویزیون ال ای دی هوشمند ال جی مدل ۴۳UJ۶۶۰۰۰GI سایز ۴۳ اینچ

 تمامی کاربران می‌توانند بین تلویزیون‌های ال‌جی محصولی متناسب برای منزل خود پیدا کنند. علاوه بر تنوع امکانات تلویزیون‌ها، طراحی آن‌ها هم با یکدیگر تفاوت دارند. می‌توانید متناسب با دکوراسیون منزل خود تلویزیونی با امکانات متعدد پیدا کنید. ۴۳UJ۶۶۰۰۰GI از تلویزیون‌های ۴K با قابلیت HDR است که برای کاربرانی که به این محتوا دسترسی دارند، گزینه‌ی بسیار خوبی به حساب می‌آید.

امکانات هوشمند ۴۳UJ۶۶۰۰۰GI

۴۳UJ۶۶۰۰۰GI تلویزیونی هوشمند با سیستم‌عامل WebOS ۳,۵ است. این رابط هوشمند، دسترسی کاربر را به منوی اصلی و اپلیکیشن‌های تلویزیون افزایش می‌دهد. می‌توانید با خریداری حساب‌کاربری، اپلیکشن‌های دلخواهتان را دانلود و نصب کنید. قابلیت‌های هوشمند WiDi و Miracast نیز برای ۴۳UJ۶۶۰۰۰GI تعبیه شده است تا بتوانید تصاویر درحال‌پخش از تلویزیون و سایر دستگاه‌های دیجیتالی را با تلویزیون به اشتراک بگذارید. برای بهره‌مندی از این قابلیت‌ها می‌توانید اپلیکیشن LG TV Plus را دانلود و نصب کنید.

سیستم صوتی LG ۴۳UJ۶۶۰۰۰GI 

استفاده از دو بلندگوی مدرن با مجموع قدرت ۲۰ وات، صدایی قدرتمند، تفکیک شده و شفاف را به گوش کاربر می‌رساند. این صدا که از طریق دو کانال به گوش کاربر می‌رسد توسط فناوری Ultra Surround و Clear Voice پشتیبانی شده و تجربه‌ی جالب‌توجهی از شنیدن صدای فراگیر و شفاف را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. برای یک سالن جمع‌وجور و کوچک کیفیت سیستم صوتی این تلویزیون در حدی است که با تکیه‌بر پخش‌کننده‌ی چندرسانه‌ای LG می‌تواند نقش یک سیستم صوتی خانگی را برای شنیدن روزمره‌ی موسیقی ایفا کند.

کیفیت تصویر

درحال‌حاضر رزولوشن ۲۱۶۰ × ۳۵۴۰ که نشان‌دهنده‌ی کیفیت‌تصویر ۴K است، بهترین و واضح‌ترین تصویر در تلویزیون‌های خانگی به حساب می‌آید. البته برای بهره‌مندی این کیفیت‌تصویر باید به فایل تصویری ۴K دسترسی داشته باشید. در این صورت پراکندگی ۲۱۶۰×۳۸۴۰ پیکسل در صفحه‌نمایشی ۴۳اینچی، یکی از واضح‌ترین تصاویری را که تا به امروز دیده‌اید، خلق می‌کند.

درگاه‌های ارتباطی

 این تلویزیون خوش‌ساخت، دارای دو عدد پورت USB است. این پورت‌ها وظیفه‌ی اتصال فلش‌مموری به تلویزیون را برعهده دارند. می‌توانید فیلم، انیمیشن، سریال و حتی موسیقی‌های موردعلاقه‌ی خود را به یک فلش‌مموری یا هارداکسترنال انتقال دهید و با اتصال آن به تلویزیون، از اطلاعات خود استفاده کنید. وجود سه عدد پورت HDMI نیز، امکان انتقال تصاویر را از سایر دستگاه‌ها دیجیتالی به تلویزیون با کیفیتی بالا فراهم می‌کند.

نتیجه گیری در مورد ۴۳UJ۶۶۰۰۰GI 

برای خانه‌ای که یک سالن جمع‌وجور دارد، ۴۳UJ۶۶۰۰۰GI با کیفیت‌تصویر ۴K و سیستم‌صوتی ۲۰واتی، بهترین تلویزیون ال جی بازار محسوب می‌شود. قابلیت‌های متنوع صوتی و تصویری آن باعث می‌شود بتوانید از امکانات مدرن دنیای صدا و تصویر بهره‌مند شوید و از دیدن فیلم، انیمیشن یا سریال محبوب خود لذت ببرید. توجه داشته باشید، با دیدن شبکه‌های تلویزیونی از این مدل، کیفیت برنامه‌ها ۴K نمی‌شود. بهره‌مندی از این کیفیت بسیار خوب و پرحجم تنها در صورتی ممکن است که محتوای ۴K به تلویزیون متصل کنید.

Sony | سونی

سونی مدل KD-55X9000F
سونی مدل KD-۵۵X۹۰۰۰F سایز ۵۵ اینچ

تلویزیون ال ای دی سونی مدل KD-۵۵X۹۰۰۰F سایز ۵۵ اینچ

تلویزیون سونی مدل KD-۵۵X۹۰۰۰F از محصولات خوش‌ساخت و باکیفیت برند سونی است که با سایز ۵۵ اینچ تصویر را با کیفیت ۴K نمایش می‌دهد و قابلیت‌هایی دارد که به بهتر شدن کیفیت تصویر کمک می‌کنند. ابعاد ۵۵ اینچی این تلویزیون باعث می‌شود بتوانید آن را برای سالن‌های بزرگ استفاده کنید. قابلیت HDR درنظرگرفته‌شده برای آن باعث می‌شود رنگ‌های تصویر با شفافیت بیشتری به نمایش گذاشته شوند.

امکانات هوشمند

با وای‌فای یا با استفاده از کابل LAN می‌توانید تلویزیون سونی مدل KD-۵۵X۹۰۰۰F را به اینترنت متصل کنید. با متصل‌شدن به اینترنت، به‌سادگی از طریق اکانت گوگل می‌توانید به گوگل‌پلی متصل شوید و هر اپلیکیشنی که می‌خواهید را روی تلویزیون نصب کنید. این خبر خوب نیز وجود دارد که دسترسی به Youtube و Netflix و همچنین سرویس‌دهنده‌های ویدئویی ایرانی نیز به‌سادگی امکان‌پذیر است. اگر یک ماوس به دستگاه متصل کنید راحت‌تر می‌توانید با تلویزیون کار کنید و با آن مشغول اپلیکیشن‌ها شوید.

تصویر محشر سونی KD-۵۵X۹۰۰۰F

رزولوشن این غول سونی ۴K است و این یعنی اگر محتوای ۴K با این تلویزیون پخش کنید می‌توانید شاهد کیفیت تصویری مثال‌زدنی باشید. سونی ادعا دارد که در ساخت صفحه‌نمایش این غول از پردازنده‌ی X۱ extreme استفاده کرده و برای آن که وضوح تصویر تلویزیون را بسیار بالاتر ببرد از موتور پردازشگر تصویر X-Reality Pro نیز برای کمکی استفاده کرده‌است. پنل استفاده‌شده هم LCD با نور پس‌زمینه‌ی مستقیم LED است . اگر قرار باشد که فقط از یک بخش این تلویزیون راضی باشید، بدون‌تردید آن یک بخش «نمایشگر» تلویزیون است، به‌خصوص به سبب آن که صفحه‌نمایش تلویزین از قابلیت HDR۱۰ نیز پشتیبانی می‌کند فلذا می شه این تلویزیون رو بهترین تلویزیون سونی از نظر صفحه نمایش دانست.

درگاه‌های ارتباطی

هم از طریق بلوتوث، هم از طریق وای‌فای و هم از طریق کابل LAN می‌توانید دستگاه‌های دیگر را به تلویزیون سونی مدل KD-۵۵X۹۰۰۰F متصل کنید؛ اما راه‌های اتصال به تلویزیون فقط همین‌ها نیستند. این غول سونی از ۳ پورت USB و ۴ پورت HDMI نیز برخوردار است. همچنین یک پورت کامپوزیت و یک پورت هدفون نیز در پشت دستگاه در دسترس هستند.

نتیجه گیری در مورد KD-۵۵X۹۰۰۰F

تلویزیون سونی مدل KD-۵۵X۹۰۰۰F تلویزیون با کیفیت تصویر بسیار پیشرفته به همراه پشتیبانی از HDR۱۰ و همچنین تلویزیونی سریع با پردازنده‌ای قوی‌ست. این تلویزیون بهترین تلویزیون برای تماشای فیلم با کیفیت بالا و انجام کارهای حرفه‌ای دیگر با تلویزیون هستند. که البته در زیر لیست بهترین تلویزیون های سونی ۲۰۲۰ رو هم گذاستم تا بررسی کنید.

TCL | تی سی ال

تی سی ال مدل 50P8S
تی سی ال مدل ۵۰P۸S سایز ۵۰ اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند تی سی ال مدل ۵۰P۸S سایز ۵۰ اینچ

تلویزیون «۵۰P۸S» از محصولات برند «تی سی ال» (TCL) است که متناسب با نیاز طیف وسیعی از مشتریان، تولید و روانه‌ی بازار شده است. این مدل یک تلویزیون هوشمند است. این محصول با ابعاد ۵۰ اینچی، متناسب با سالن‌های متوسط ساخته شده است. می‌توانید این محصول را به‌وسیله‌ی پایه‌ی آن، روی میز تلویزیون قرار داده یا برای استفاده‌ی بیشتر از محیط اتاق، به دیوار متصل کنید. برای توضیح راجع‌به مشخصات این مدل باید گفت که تکنولوژی به‌کاررفته در صفحه‌ی این محصول، همانند تلویزیون‌های مدرن LED است.

تصویر ۵۰P۸S در چه حد است؟

 برای توضیح راجع‌به مشخصات این مدل باید گفت که تکنولوژی به‌کاررفته در صفحه‌ی این محصول، همانند تلویزیون‌های مدرن LED است. کیفیت تصویر این مدل ۴K است که در صفحه‌ای تخت نمایش داده می‌شود؛ به‌علاوه این مدل قادر است کیفیت تصویر را ارتقا داده و خیالتان را بابت فیلم‌ها و برنامه‌های قدیمی‌تر آرشیوتان راحت کند

درگاه‌های ارتباطی

ین مدل برای سهولت کار کاربران، به درگاه USB و HDMI مجهز است که امکان اشتراک‌گذاری فایل‌های متنوع را فراهم می‌کند. این محصول شرکت تی سی ال دارای طراحی بسیار باریک و زیبایی است که بر ارزش خرید آن افزوده است.

نتیجه گیری در مورد تلویزیون ۵۰P۸S

شاید به جرئت بشه گفت تلویزیون ۵۰P۸S تی سی ال بهترین تلویزیون این شرکت از نظر کیفیت تصویر و و صدا می باشد که البته این شرکت عملکرد خوبی در ارائه تلویزیون های هوشمند داره لذا لیست بهترین تلویزیون های TCL  رو به همراه لیست قیمت براتون می ذارم تا استفاده کنید.

Hisense | هایسنس

هایسنس مدل 32N2173FT
هایسنس مدل ۳۲N۲۱۷۳FT سایز ۳۲ اینچ

تلویزیون هوشمند هایسنس مدل ۳۲N۲۱۷۳FT سایز ۳۲ اینچ

مدل «۳۲N۲۱۷۳FT» از محصولات برند «هایسنس» (Hisense) است که برای کاربران عادی طراحی شده است. این مدل با ابعاد ۳۲اینچی، برای سالن‌های کوچک مناسب است. کیفیت تصویر این مدل HD است و می‌توان گفت، باتوجه به صفحه‌نمایش کوچکش، تصاویر را در بهترین حالت ممکن نمایش می‌دهد؛ چراکه گنجاندن بیش‌ازحد پیکسل‌ها داخل صفحه‌نمایش‌های کوچک باعث می‌شود کیفیت تصویر بد شود.

کیفیت صدای ۳۲N۲۱۷۳FT :

برای مدل ۳۲N۲۱۷۳FT یک سیستم صوتی ۶ وات در نظر گرفته شده است که شامل دو بلندگوی ۳ وات می‌شود. باتوجه به اینکه تلویزیون در فضاهای کوچک قابل استفاده است، این سیستم صوتی هم برای آن کافی خواهد بود. البته تلویزیون از استاندارد دالبی دیجیتال پشتیبانی می‌کند. به این صورت کاربر می‌تواند با وصل کردن یک سیستم صوتی هنگام تماشای فیلم تجربه‌ای لذت‌بخش از صدا داشته باشد.

بررسی کیفیت تصویر ۳۲N۲۱۷۳FT

این تلویزیون تصویر را با کیفیت HD و رزولوشن ۱۳۶۶ × ۷۶۸ ارائه می‌دهد. با این که امروزه تلویزیون‌های ۴K حرف اول را می‌زنند، باتوجه به سایز کوچک مدل ۳۲N۲۱۷۳FT می‌توان گفت کیفیت HD برای آن کافی خواهد بود. از آن‌جایی که در تلویزیون‌های کوچک کیفیت تصویر ۴K یا Full HD آن‌طور که باید خودش را نشان نخواهد داد، کیفیت HD برای یک تلویزیون ۳۲ اینچ گزینه‌ای ایده‌ال محسوب می‌شود.

درگاه‌های ارتباطی

این محصول هایسنس از لحاظ درگاه‌های ارتباطی چیزی کم ندارد. با وجود پورت USB کاربر می‌تواند اکثر فایل‌های صوتی و تصویری را از روی فلش مموری یا هارداکسترنال پخش کند. وجود ۳ درگاه HDMI هم امکان اتصال انواع دستگاه‌های پخش به تلویزیون را فراهم ساخته است. برای دستگاه‌های قدیمی هم ورودی کامپوننت و کامپوزیت در نظر گرفته شده است. خروجی صدای اپتیکال، هدفون و ورودی آنتن از دیگر درگاه‌های ارتباطی این تلویزین محسوب می‌شوند.

امکانات جذاب این تلویزیون

وجود گیرنده‌ی دیجیتال در مدل ۳۲N۲۱۷۳FT دسترسی به کانال‌های داخلی را بسیار ساده کرده است. به این صورت کاربر تنها با استفاده از یک آنتن رومیزی می‌تواند به تمام کانال‌های داخلی دسترسی داشته باشد. این تلویزیون به سیستم ماشین زمان یا Time Shift نیز مجهز است. با وجود این قابلیت کاربر می‌تواند با اتصال یک فلش مموری به پورت USB، برنامه‌های تلویزیونی را مانند فایلی که از روی فلش پخش می‌شود کنترل کند. از دیگر امکانات مدل ۳۲N۲۱۷۳FT می‌توان به تله‌تکست فارسی اشاره کرد.

 

نتیجه گیری : هایسنس ۳۲N۲۱۷۳FT بخرم ؟

پس از بررسی جوانب مختلف مدل ۳۲N۲۱۷۳FT می‌توان گفت این تلویزیون ۳۲ اینچ برای فضاهای کوچک گزینه‌ای بسیار مناسب محسوب می‌شود. قابلیت‌های صوتی و تصویری این دستگاه طوری طراحی شده‌اند که برای فضاهای کوچک مناسب باشند و به عنوان بهترین تلویزیون هایسنس در سال ۲۰۲۰ انتخاب شود.

Philips | فیلیپس

تلویزیون ال ای دی فیلیپس مدل pft5063 سایز 40 اینچ
تلویزیون ال ای دی فیلیپس مدل pft۵۰۶۳ سایز ۴۰ اینچ

تلویزیون ال ای دی فیلیپس مدل pft۵۰۶۳ سایز ۴۰ اینچ

 

سایز صفحه: ۴۰ اینچ | درگاه USB: دارد | کیفیت تصویر: Full HD | رابط هوشمند: ندارد | تکنولوژی صفحه: LED تعداد درگاه‌های | USB: یک عدد | نوع صفحه: تخت | HDR: ندارد | قابلیت اتصال به دیوار: دارد | ۳D: ندارد | اتصال بی‌سیم (Wi-Fi): ندارد | بلوتوث: ندارد

نتیجه گیری

از هر جنبه که نگاه کردیم تلویزیون فیلیپس مدل ptf۵۰۶۳ را بهترین تلویزیوم برند فیلیپس برای فضا های نه زیاد کوچیک و نه زیاد بزرگ یافتیم، نیازه بگم که لیست زیر، مجموعه ای از بهترین تلویزیون های philips در بازار ایران می باشد.

 

panasonic | پاناسونیک

 

پاناسونیک مدل 43DS630R سایز 43 اینچ
پاناسونیک مدل ۴۳DS۶۳۰R سایز ۴۳ اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند پاناسونیک مدل ۴۳DS۶۳۰R سایز ۴۳ اینچ

تلویزیون هوشمند پاناسونیک مدل «۴۳DS۶۳۰R» با طراحی ظریف و جذاب خود، گزینه‌ی بسیار خوبی برای سالن‌های به‌نسبت کوچک به‌حساب می‌آید. این تلویزیون با نمایش تصاویر با کیفیت‌ Full HD، تصویری واضح و شفاف را به نمایش می‌گذارد. نسبت‌تصویر صفحه‌نمایش ۱۶:۹ است. این تلویزیون پاناسونیک، به پنج حالت تصویر مجهز است تا کاربران بتوانند بنا به سلیقه‌شان فیلم یا سریال ببینند.

کیفیت تصویر این تلویزیون 

با توجه به گسترش شبکه‌های تلویزیونی باکیفیت، دیسک‌های Blueray، فایل‌های قابل دانلود از اینترنت و کنسول‌های بازی جدید، هر روز بر محتوای تصویری مناسب این تلویزیون‌ها افزوده می‌شود. با گذر از دوران لامپ تصویر و به‌ دنیاآمدن تلویزیون‌های باریک، اندازه‌ی استاندارد پخش تصاویر تلویزیونی و سینمایی از ۴:۳ به ۱۶:۹ تغییر کرد و تقریبا تمامی سازندگان تلویزیون، این نسبت عریض را در ساخت صفحات نمایشگر خود رعایت می‌کنند. این تلویزیون هم با همین نسبت صفحه‌نمایش، به پخش تصاویر می‌پردازد.

امکانات جذاب پاناسونیک ۴۳DS۶۳۰R

یکی از قابلیت‌هایی که در نتیجه‌ی همکاری پاناسونیک و فایرفاکس در اختیار کاربر قرار گرفته، صفحه شخصی من نام دارد. به کمک این توانایی، کاربر می‌تواند تلویزیون را برای دسترسی بسیار ساده به محتوای مورد علاقه‌ی خود شخصی سازی کند. همچنین کاربر می‌تواند صفحه‌ی اصلی خود را با چینش سرویس‌های پرکاربرد، بوککمارک‌های دلخواه و نشانه‌های دسترسی به دیوایس‌های جانبی، مطابق میل خود طراحی کن

کیفیت صدای ۴۳DS۶۳۰R

پاناسونیک در کنار کیفیت بالای تصویر از مبحث صدا هم غافل نمانده است و برای همراهی با تصاویر درخشان این تلویزیون، یک سیستم صدای مدرن و به‌روز را طراحی کرده است. دو بلندگوی ۱۰ واتی با کیفیت بالا برای این تلویزیون در نظر گرفته شده که تولید مجموع ۲۰ وات صوت، صدایی قدرتمند، شفاف و با کیفیت را به گوش کاربر می‌رساند.

 

نتیجه گیری : این پاناسونیک را بخرم یا نخرم؟

ظاهر شناورگونه‌ی صفحه نمایش این تلویزیون، علاوه بر به رخ کشیدن طراحی مدرن، باعث می‌شود تا کاربر بتواند به خوبی بر روی قاب نمایشگر تمرکز کند. با ورود تلویزیون های هوشمند به بازار، تعریف جدیدی از محبوب‌ترین کالای قرن گذشته ارائه شد و به جرئت میشه گفت اگه دنبال بهترین تلویزیون ۲۰۲۰ از نظر طراحی هستید تلویزیون های سری DS۶۳۰R پاناسونیک باشید.

x – vision | ایکس ویژن

ایکس ویژن مدل 43XK570
ایکس ویژن مدل ۴۳XK۵۷۰ سایز ۴۳ اینچ

تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل ۴۳XK۵۷۰ سایز ۴۳ اینچ

تلویزیون «ایکس ویژن» (X.Vision) مدل «۴۳XK۵۷۰» تلویزیونی با کیفیت Full HD و قابلیت‌های بسیار کاربردی است که برای فضاهای کوچک و متوسط طراحی شده است. این تلویزیون تصویر را با رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ نمایش می‌دهد. با این که امروزه تلویزیون ۴K حرف اول را در بازار تلویزیون می‌زنند، باتوجه به این که دسترسی به محتوای ۴K در کشور ما آسان نیست کاربر چیز زیادی را از دست نخواهد داد

نتیجه گیری : ایکس ویژن بخرم یا …

 با توجه به اینکه این تلویزیون برای محیط های کوچک و متوسط طراحی شده، لذا میشه گفت بهترین تلویزیون ایکس ویژن برای فضاهای کوچک و متوسط می باشد و اگه قصد خرید تلویزیون بزرگ تر از این برند رو دارید ما در زیر لیستی از بهترین تلویزیون های ساخت ایران از برند معتبر ایکس ویژن براتون تهیه کردیم.

G-PLUS | جی پلاس

جی پلاس مدل GTV-55KU722S
جی پلاس مدل GTV-۵۵KU۷۲۲S سایز ۵۵ اینچ

تلویزیون هوشمند ال ای دی جی پلاس مدل GTV-۵۵KU۷۲۲S سایز ۵۵ اینچ

درگاه USB: دارد | سایز صفحه: ۵۵ اینچ | کیفیت تصویر: Ultra HD – ۴K | رابط هوشمند: دارد | تکنولوژی صفحه: LED | تعداد درگاه‌های USB: دو عدد | نوع صفحه: تخت | قابلیت اتصال به دیوار: دارد | اتصال بی‌سیم (Wi-Fi): دارد | بلوتوث: دارد | امکان Screen Mirroring: دارد

نتیجه گیری : تلویزیون ایرانی جی پلاس بخرم؟

جی پلاس یکی از بهترین تلویزیون های ساخت ایران رو تولید می کنه و با توجه به گرونی برند های خارجی در ایران، میل و رقبت به سمت تولید داخل بیشتر شده و بین همه اسم ها، جی پلاس برندیه که درخشش خاصی از نظر عملکرد و طراحی داره و از بین لیست بهترین تلویزیون های برند جی پلاس که اسامی اونها  رو می بینید، تلویزیون جی پلاس ۵۵ اینچ مدل GTV- ۵۵KU۷۲۲S جزو ۳ تلویزیون برتر لیست می باشد.

 

SNOWA | اسنوا

اسنوا مدل SSD-50SA560U سایز 50 اینچ
اسنوا مدل SSD-۵۰SA۵۶۰U سایز ۵۰ اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-۵۰SA۵۶۰U سایز ۵۰ اینچ

تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-۵۰SA۵۶۰U سایز ۵۰ اینچ محصولی بادوام و خوش‌ساخت و باکیفیت از این برند است که امکانات متعددی را در اختیار کاربرانش می‌گذارد. کیفیت‌تصویر این تلویزیون ۴K است و تصاویر را با وضوح و شفافیت بسیار بالایی نمایش می‌دهد. زاویه‌دید ۱۷۸ درجه و وسیعی دارد و امکان تماشای صفحه‌نمایش را از محدوده‌ وسیعی فراهم می‌کند.

کیفیت صدا

سیستم‌صوتی تلویزیون SSD-۵۰SA۵۶۰U دوکاناله است و با کمک دو بلندگوی ۱۵ وات، در مجموع ۳۰ وات صدا تولید می‌کند. شرکت اسنوا برای این مدل، دو عدد درگاه USB در نظر گرفته شده است. با استفاده از این ۲ پورت می‌توانید فلش‌مموری و هارد اکسترنال خود را به تلویزیون متصل کرده و از فایل‌های موجود در آن‌ها استفاده کنید.

امکانات دیگر

از دیگر ویژگی‌های جالب این مدل، می‌توان به قابلیت ماشین زمان (Time Shift) اشاره کرد؛ کارایی این قابلیت به این صورت است که با ذخیره‌کردن برنامه‌ درحال‌پخش، می‌توانید به لحظات قبلی بازگردید. فرمت‌های تصویری قابل‌پشتیبانی این مدل بسیار متنوع است و به شما کمک می‌کند که به‌راحتی، فایل‌های دلخواه خود را به‌وسیله‌ی درگاه ارتباطی موردنظر پخش ‌کنید.

نتیجه گیری : اسنوا SSD-۵۰SA۵۶۰U ارزش خریدن داره ؟

تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-۵۰SA۵۶۰U سایز ۵۵ اینچ دارای سیستم‌عامل اندروید ۹ هس که با پردازنده چهارهسته‌ای که به همراه داره می‌تونه هوشمندی رو تو تلویزیون‌ها به شما ارائه بده و از این نظر میشه گفت بهترین تلویزیون اندروید از برند اسنوا می باشد که لیستب از بهترین تلویزیون های اسنوا رو در لیست زیر می تونید ببینید.

 

مرجع : http://birnumara.ir/top-10-tvs/